Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення

Розкажи коротко про себе

Віктор, майже 32 роки (у квітні буде), зріст 178, вага зараз 96 кг (правда за новорічні свята + 4 кг, на момент писання статті вага мій: 98,5). Цивільний шлюб, в березні відзначимо перший рік спільного життя, вирішили жити самостійно, зняли кімнату. Дітей немає, тому у другої половини першорядно це кар'єра, та й живемо ми, напевно, так би мовити за принципом пожити для себе. Дітей заводити (ги, як про тварину) є бажання, але мабуть як я кажу, не дозріли. Рід діяльності, в двох словах не опишеш, ну, що вчився в мед. коледжі, в інститут медичний не надійшов, пішов в економічний коледж і попутно працював у реанімації, потім економіка фінансовий інститут. У сім'ї були проблеми інститут кинув на 4-му курсі. З медицини пішов і став будувати кар'єру зі звичайного касира до заст. керуючого, зараз на даний момент працюю менеджером по навчанню в мережі магазинів преміум класу. 

Як так вийшло що став важити 142 кг? Це ж не за місяць наросло? 

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення
Що собі думав, коли важив 100 або 120? Перший раз, коли я зробив акцент, що я багато важу це було в 14 років. Мене тоді поклали в лікарню з діагнозом «Виразка 12-ти строкатою кишки», нас зважували і тут мене, зваживши і назвали цифру 100 кг. Так було як то не комільфо, але я не так цифрі засмутився. Як тому, що по палаті один хлопець дав мені прізвисько «Центнер» прикро дуже і соромно, але це мене не зламало. Я продовжував їсти. У 18 років я важив 106 кг. Ось в цей період і почалися перші, так скажемо задумки, проби скинути вагу. Але про це трохи нижче. До 20 років вага наблизився до 115 кілограм. Я тоді, вирішив, що ну я раз такий, і не можу я нічого змінити, нехай так і буде, заспокоївся я з приводу скидання ваги. Але, от коли мене турнули, що треба що, то зробити (правда, мого бажання вистачило на 12 днів) це в 22 роки, коли стрілки ваг показали 135 кг. Я, тоді сів на жорстку голодну дієту і схуд на 12 кг за 12 днів, але вага швидко повернувся з надбавкою. У 27 років вага стала 142,3 кг і стояв непохитно. З чим я пов'язую свій такий прогрес у зростанні жирової маси, це все ж харчування і спосіб життя. Я, був дитиною досить тихим і спокійним, дуже любив сидіти вдома біля телевізора. З 7 го класу в мене було звільнення від фізкультури. Бабуля мене часто балувала, та й все в принципі. У сім'ї було, як то заведено, в день зарплати накупити вкусняшек і поїдати їх. Так як нас жило в одній квартирі 8 чол. Завжди їли за принципом тут і зараз, а раптом мені завтра не дістанеться, не важливо, що живіт болить, головне смакоти наїстися. Т.к. батьки працювали на заводі по змінах, часто було таке, що шкільна їдальня і майже до ночі я голодний, тому всі на роботі і немає нічого готового. Батько любив, прийшовши з роботи в 23:00 посадити мене поруч і зробити, як і собі, мені бутерброд хліб із салом або з ковбасою. У 14 років я пішов працювати (підробляти), тому саме тоді у нас в Москві почався момент, такий як можна все купити, аби гроші були, ось я спочатку купив собі свою мрію фотоапарат, а решта все і завжди витрачав на шоколадки, на тістечко. Так як частенько приходячи додому, не було нічого приготовлено або просто холодильник порожній, я йшов у магазин і купував то чому радів очей. А радів він такої категорії продуктів як: копченості, випічка, солодке, газ. напої, морозиво. Любив у вихідний день прикупити собі копчену рульку, намішати собі соус (кетчуп + майонез) і смакувати перед телевізором, а наївшись досхочу, дуже хотілося спати, що я і робив. До 20ти років ще додалося і спиртне, ну що, я не мужик з пацанами після роботи по пляшечки пивка або коктейлю. Так би це й тривало, мабуть, якщо б не одумався. Ні, природно в проміжках такого життя я отямлюється і сідав на голодні дієти, але не отримавши бажаного я знову і знову їв і набирав вже з надбавкою від того, що було. 

Чому все таки зважився схуднути? Опиши переломний момент.

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення
Хороше запитання, сам собі часто його задаю і як не дивно чіткої відповіді не можу дати. Я тут недавно сам його задав своєму тренеру, типу чому саме до 30 років, а не 20-ти ... На що отримав відповідь «Значить ти тільки до 30-ти дозрів для вирішення даного питання і краще до 30, ніж жити і жалкувати про не зроблене ». Багато було поштовхів до скидання ваги, основні з них це, напевно: приниження в школі (клички); відчувати себе не повноцінним, ну що всі лазять через паркан, а я як той звинувачуй пух в мультики який з нори вилазив кролика і застряг, ось і я так само; найприкріше, що мене било - це мої друзі, ні вони не кривдили просто маючи таких друзів, розумів, що я не котируються в їх компанії (приходячи додому після зустрічі завжди були сльози що я от такий), а вони 2 хлопців працює фітнес інструкторами, один і одна дівчина танцюристами в клубі, ми завжди жартували типу коли йшли в клуб нічний проскакувала фраза «В сім'ї не без виродка», було кумедним, але вдома знову сльози; перед початком мого зміни ми їздили всією компанією в Туреччину, ось там я вловлював сміється погляди, там мені друзі стали говорити, що треба змінюватися. Приїхавши, нічого відразу не мінялося, але ще через місяць була зустріч друзів і покликали старого знайомого, він від нас відокремився тому писав книгу і я його рік не бачив. Коли він прийшов я трохи не впав, він схуд, я не скажу, що він був сильно товстий, але зміни на обличчя, але ж саме на той момент я не вірив уже в дієти, думав все типу перепробувано (до речі: перша мо дієта була Гречана, а другий ривок це за допомогою Гербалайфа і потім Японська дієта). Ми з ним довго спілкувалися, як і що, він тільки сказав, що є дієта чисто по-чоловічому для любителів м'яса, Кремлівська. Але і після зустрічі я не сів на дієту, пройшло напевно місяць, я не планував і не думав, я думав тільки про одне мені треба скинути кілограмів 50, але томуце не реально, а мінус 10 кг мене не врятує, навіщо і пробувати, та й потім що знову зрив і знову наберу .... Як то у вихідний день я зустрівся з одним, і крізь розмову він і сказав, типу «Вітек, тобі кг 30 - 40 скинути ну важити 100 і то супер буде», я не надав значення. Вранці в понеділок як зараз пам'ятаю, встав на роботу, з'їв два варені яйця і чай без цукру, пішов на роботу і по дорозі думаю, а ладно спробую тиждень і якщо що пошлю всі до біса, я вже нічого не втрачаю. Тоді то я важив 142,3 кг і з розміром одягу (брюки купував) 62-64, досі вдома зберігаю на пам'ять так сказати, якщо мама не викинула.

Опиши процес схуднення. Що ти робив для цього? З чого почав? Які складності були?

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення
Почав я з Кремлівської дієти, я м'ясоїд і мені складно без нього, проблем почати не було, взяв книжку по ній слідував строго, мені було комфортно тому каші я не любив, фрукти мені на них як то паралельно, а от побільше м'яса це моє, та тягнуло мене на булочки, але коли отримуєш результат і розумієш, що дієта працює, всі бажання миттю зникає. Перший місяць я скинув 13 кг, другий місяць 10 кг, третій місяць перед новим роком 7 кг. Я був щасливий, та не ідеал, але те що сталося для мене вже було щастя. 112 кг я важив на зустрічі 2008 року. Але свята й я дозволив собі солодкого і все я просто скотився з котушок. Вага виріс до 115 кг. Найскладніше це коли даєш собі слабину більше ніж два дні, повернутися в лад з харчування, пробував, але не виходило, день нормально, а другий день до істерики як наркоман хочу вуглеводів і все. Але, я заспокоївся тим, що вирішив просто підтримувати вагу, поки знову не одумаються і це затягнулось, купа було тупих відмовок. Затягнулося на багато дуже, приблизно 6 міс, після до листопада 2008 знизив вагу до 110 кг, в листопаді я отримую сильний струс мозку і потрапляю лікарню, виписали мене в грудні, роботу я втратив, какая то настала апатія і депресія, я став їсти, практично весь грудень і новорічні свята я їв усе на проліт і все що попало, в лютому 2009 року я натрапив на дієту Міркіна, і став дотримуватися, на початок дієти вага мій був 122 кг (тобто за три місяці зажорив повернулося 12 кг ). До травня 2009 року я важив вже 109 кг, вага встала на мертвій точці, я злився, скаженів, пробував голодувати, але це призводило до зриву, тоді і було вирішено в серпні йти на фітнес. Інструктор мені прописав харчування, при якому мені комфортно і не голодно, але пам'ятаю перший тиждень вага стояла, я дав собі обіцянку не зважуватися місяць. І приблизно в середині вересня, прийшовши в зал і вставши на ваги, я побачив 98 кг, щастю не було меж, я йшов по біговій доріжці і у мене наверталися сльози, за плечима втрачено 44,3 кг. Але потім знову ефект «плато» За новорічні свята природно піднабрався і я увійшов у 2010 рік 102 кг. Але в лютому вага була вже 96 кг. А після я ступив і дуже сильно я вважаю, я поставив мету бути 75 кг максимум і швидко, до літа, я піддався умовлянням реклами і пішов на метод Золота Голка. 

Ось ти кидався від однієї безглуздої дієти до іншої, це значить є реальний дефіцит інформації як правильно налагодити своє харчування або це просто небажання розбиратися? Звідки взагалі у людини нічого не розуміє в дієтології є підсвідома впевненість, що потрібна якась дієта? Чому немає думок, що 95% дієт - повна хрень вигадана гламурними журналами?

Дуже мало інформації, ось подивіться, якщо загугліть інтернет, що буде на слово харчування, дієта, схуднути??? Так, будуть дебільні дієти, а найгірше якщо новачок як я, припустимо, потрапляє на сайт бодібілдингу, то задавши питання там, в тій же темі схуднути, йому там саме ідеальне порекомендують вуглеводне чергування або типу тупо треба «сушитися» в гіршому випадку, його засміють типу, мовляв ти лох, і що залишається все ломляться там де дієта, а це в основному дієти малокалорійкі з урізанням жирів і вугіль, багато пристосоване для жіночого населення. Ми звикли до дієт, тому що куди не глянь, журнали, ТБ, плакати, реклама, все обіцяє типу супермодна дієта на тиждень і відразу мінус 10 кг, від який ви не наберете. Або ми купуємо «чудо» таблетки приймаючи їх ми швидко похудеем за 30 днів на 20 кг, але в інструкції буде одне, АЛЕ ... ми знову повинні дотримуватися малокалорійну дієту. Але все відверто мовчать і мовчать про відкати в дієті. Просто преміні дієту, потім їж як їв і вага буде триматися.А погоджуємося ми на цей весь гламур, тому що ми хочемо швидко, а в ідеалі, що б скидаючи вагу, росли м'язи. Ми не хочемо йти довгим шляхом, але скажу так, що, не усвідомивши істинні, що дієта - це спосіб життя ми потрапляємо в розряд цих 95% які повертаються до минулого вазі і додають більше, організм не дурень, він завжди все робить з запасом. Чим складніше, голодніше дієта, тим треба готуватися до більшого відкату, а ось усвідомили починаю працювати, та є й у них відкати-зриви, життя одне і не завжди можна втриматися від спокус, але максимум день спокуси, а потім знову в бій. Дуже шкода, що я усвідомив так, а не раніше, можна було багато уникнути, але зате я вчуся на своїх помилках і я задоволений. 

Розкажи про свої тренування і на скільки на твою думку вони важливі? Може бути можна просто стежити за харчуванням?

Спочатку коли я почав худнути, я тоді придумав відмовку таку як немає грошей на тренажерний зал, коли були гроші, нова відмовка, немає грошей для тренера, а без тренера я лох. Після нова відмовка немає часу. Але, всередині в мізках я розумів, мені потрібен зал, я ж хочу не просто кістки зі шкірою та залишки жиру, я хочу сформувалося тіло. В зал мене підштовхнула моя колега, вона колишня спортсменка. І я пішов, на жаль, з тренером мені спочатку не дуже пощастило, але спочатку був результат, а зрозумів, що, що не так вже через певний час, коли показавши прогу занять знайомим, вони посміялися і сказали хм ... да це з розряду фітнес для ледачих. Та й його рекомендації по харчуванню мене бентежили. Я змінив зал і тренера і зараз шкодую, що я стільки часу втратив, мені майже 32, і я так багато втратив. Але краще пізно, ніж ніколи. Тренування дуже важливі, адже за частою ми не розуміємо, ми бачимо на вагах заповітні цифри але, подивившись у дзеркало, ми знову не задоволені, адже не забувайте жир завжди легше «м'ясо» - м'язів. Можна виглядати досить худим, але% жиру буде зашкалювати і що б прибрати, знизити цей% мало просто кардіо (аеробних) вправ, обов'язково потрібні анаеробні, тобто штанги, гирі, та інше .... І не треба боятися що ви станете величезним, немає м'язи ростуть повільно, та і прогрес для тренування потрібен, а от еллатічності і пружності це додасть. Знаєте, я коли зараз бачу біцепс, трицепс, плечі округлення і це саме не жир, а м'ясо, мене це радує. І не слухайте хто говорить, спочатку скиньте вагу а потім ідіть в зал, ні, я шкодую, що не пішов відразу, просто все залежить від того тренінгу який вам складе тренер. 

Як себе відчуваєш в "новому" тілі? Щось змінилося в характері?  

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення
Що змінилося ... ммм .... Та багато, погляди на життя, як ніби усвідомлення як жив і що можна все змінити, головне не складати руки.Придбав впевненості більше, це особливо допомогло для пошуку добре оплачуваної роботи. З'явилася та довгоочікувана любов до себе, зазвичай ми не любимо, ми шкодуємо себе, а тут саме любов і турбота про себе. Став більш суворіше ставитися до себе, з'являються нові цілі і бажання. Зустрів на шляху дівчину, заради якої готовий перевернути гори. Разом ми вже два роки і спасибі їй величезне за моральну підтримку! Приємно чути комплементи, приємно бачити радість і гордість матері своєї коли їй говорять як я поміняв, я довів ні комусь, а насамперед самому собі, що це можливо і реально. Але тут багато кажуть, що я став злішим ставитися до людей, ні, не до всіх, а до тієї категорії громадян з розряду «Постояти у метро з пивними« барабанами »і попити пивка і поїсти біляші»!

У тебе зараз все ще пристойний вага (для росту 180 см). Навряд чи все - м'язи. Чи плануєш скидати далі?

Зараз, вага більше, та й ти правий це не всі м'язи, відсоток жиру в тілі високий якщо вірити калькуляторам і вимірюванню що робив до нового року (семіточним). Основна проблема це боки і живіт, це ті самі БІЧ місця, які так важко прибираються. Так, мета поставлена ​​до серпня 2011 року і нагорода - це поїздка в Іспанію, це я так себе мотивую. Мета ставив з ​​розрахунку скидання мінімуму 3 кг на місяць. А під загально якщо вірити всім калькуляторам на сайтах, то можна зрушити, згідно їм показаннями мій ідеально модельний вага 64 - 68 кг, дрищем бути я не хочу. І чесно сказати я зараз більше стурбований сантиметрами ги: 0) я маю на увазі параметрами, хочу прибрати живіт і боки і в ідеалі наростить в деяких місцях так сказати, але без прошарків жиру ) Так, що не такий я і ідеальний, мені ще багато належить працювати. Зараз я перейшов 5 денні тренування. раніше було три. Зараз через день силова (3 шт) і трошки зовсім кардіо і 2 дні в тиждень це чисто на кардіо, а вже подробиці мого тренінгу можна подивитися в моєму щоденнику. Ходжу в сауну, правда рідко, час і так багато на тренінг іде. Тренування будує мені тренер велика частина взята з «Арнольд рекомендує» і BFFM і від цієї системи узяв харчування. 

Чи є побоювання, що знову можеш розтовстіти?

Побоювання завжди є, якщо зараз мені не наплювати і є мета і немає бажання повернутися назад до штанів 64 -го розміру, але думки мене не покидають, а що буде в мої 60 - 70 - 80 років, адже в такому віці при наших російський пенсії я не дуже, то зможу, напевно, дозволяти повноцінну і правильну їжу і як би не піти в той момент в зажорів так сказати старість коротати біля телевізора з тарілкою Доширак змащеній маргарином і запивати молоком)) Був такий момент у житті, що опустилися зовсім руки, стрес, депресія і ні хто не підтримав і не прийшов на допомогу, була одна радість булочки і коктейлі алкогольні. Як я кажу це мій переломний криза, в той момент дуже мене добило: втрата роботи, зрада друга, розставання з другою половиною, недорозуміння з матір'ю, пошук роботи (3 міс. Шукав), а на носі був Новий Рік, я тоді умудрився так набрати. У той момент я повернув 12 кг свої назад. Був 105 кг, а став 122 кг. Допомогли вибратися з цього стану друзі з Пітера. Новий 2009рік зустрічав з ними, вони примудрилися прочистити мізки за 3 дні)) Спасибі їм. До травня 2009 вага повернувся до позначки 109 кг. Зараз якщо і буває, що я впадаю, як я кажу «свято живота» то максимум 2 - 3 дні і то рідко, звик, не тягне то особливо на шкідливості. Так, напевно зараз страх, страх того, що придбав у своєму житті, то про що мріяв, то чого зараз найбільше хотів, як не дивно для чоловічого населення, але це впевненість в собі, це уміння цінувати і любити себе і це моя сім'я , вони всі пишаються мною і ставлять мене в приклад і природно це страх втрати мого улюбленого чоловічка. Вона завжди у важку хвилину поруч, хоч в питанні дієтології вона далека, але завжди пробує радити, і морально підтримувати.

Що заважає людям схуднути? 

Як схуднути на 50 кг – реальна історія успішного схуднення
Пробують мільйони, а вдається лише небагатьом. Твої поради з точки зору психології. Все завжди твердять сила волі, характер, я скажу так потрібно не тільки хмарні мрії типу «Хочу схуднути» потрібні конкретні бажання, цілі і не распливчівие, а точно по датах, але цілі мають бути реальними. Дуже часто заважає сумнів, ми не віримо самі собі, що це реально, да ми читаємо книги, журнали, як люди худнуть, але самі усвідомити і повірити ми не можемо чи не хочемо. І ще дуже часто заважають наші відмовки, типу з понеділка сяду на дієту або з першого числа.Ну, не стане того понеділка! Треба просто взяти і перестати жерти всіляку гидоту і не будувати ілюзій від всяких заморських ліків. Потрібно почати, знайти підтримку від рідні, близьких або в інеті і рухатися, і головне не гнатися за принципом у мене є тиждень я скинути повинен 10 кг. Дякую за інтерв'ю і удачі тобі! Твоя історія буде натхненням для багатьох людей!

Коментарі

Популярні публікації