До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)

До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Що таке силові тренування: спосіб підтримувати себе у формі, чи спосіб життя? Як правильно будувати спортивну фігуру, і як знайомитися в спортзалі?
  • Ім'я: Алекс Калкинс
  • Рік народження: 1986
  • Зріст: 175 см
  • Вага: 79 кг
  • США, Каліфорнія, Пасадена
До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Червень 2008

Як я почав тренуватися

Я почав тренуватися в 15 років разом зі своїм кращом другом Скоттом. Після школи ми йшли в зал, а потім на пляж. Скажу, що в моєму житті всього дві постійних речі, які для мене завжди однаково важливі: справжні друзі і справжні тренування.

Пам'ятаю, як оточуючі мені казали: «Навіщо ти ходиш в спортзал? Ти ж не товстий? ». Дійсно, я був дуже спортивною дитиною, грав у баскетбол, багато бігав, займався гірським велосипедом і часто ходив у походи. Але я хотів ставати кращим.

До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Грудень 2009

Моє ставлення до тренувань

Я тренуюся щодня, а іноді і по кілька разів на день. Хоча зараз я більше не фітнес-тренер, мені все ж подобається займатися з близькими друзями, подобається допомагати їм у досягненні поставлених цілей. Краще відчуття - бачити бажаний прогрес.

Я не турбуюся про думку оточуючих: нехай вони вважають, що я займаюся тільки тому, що я егоїст і моторошно люблю своє тіло. Хай думають, що тренування для мене свого роду сублімація. Я ж вважаю, що ті, хто так думають, занадто слабкі, щоб самим домогтися мети.

До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Вересень 2010

Що мотивує мене

Мені подобається спорт: спортзал або тренування на відкритому повітрі - не важливо. Єдина річ, яка мені подобається більше - вивчати нові техніки тренувань і вчити цим технікам інших. Тільки так ми ростемо не тільки фізично, але й морально.

Скажу чесно, що первинною мотивацією для мене були хлопці з команди американського футболу нашої школи - я бачив, як швидко вони набирають м'язову масу, і мені теж хотілося бути не гірше, а навіть краще їх. Я завжди любив змагання.
До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Листопад 2010

Тренування на ноги

Завдання моїх тренувань - збільшення м'язової маси ніг разом із розвитком вибухової сили і швидкості. Я завжди багато бігав і займався сноубордом, тому не приділяв достатньої уваги ногам, думаючи, що вони і так навантажені. Але зрозумів, що це було помилкою.

Зараз я роблю фронтальні присідання (5 підходів по 5 повторень, перерва між сетами 30 секунд, робоча вага - 60 кг), потім розгинання ніг у тренажері сидячи (5 підходів по 10 повторень, перерва між сетами 60 секунд, робоча вага 50 кг).

До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Березень 2012

Тренування на руки

Для мене день тренування рук - «вихідний день». Це легке тренування, і я навіть не роблю заминку по закінченню. В кінці просто роблю підтягування широким хватом, щоб «забити» біцепс. Іноді додаю один сет вправ для ніг: випади або присідання.

Дуже люблю жим гантелей на біцепс сидячи . Головний секрет цього руху - не використовувати плечі, і контролювати, щоб лікоть завжди був в одній точці, і жодним чином не рухався. У цьому випадку навіть 20-кілограмових гантелей достатньо для прокачування.

До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Березень 2012

Чи знайомлюсья в спортзалі

Зізнаюся чесно, що я зустрічався з дівчатами, з якими ми знайомилися в спортзалі. Але у мене є жорстке правило - якщо я тренер, то ініціатива повинна виходити строго від неї. Всього лише один раз я ходив на побачення з тією дівчиною, яку тренував.

Флірт під час тренування - захоплююче заняття. Ти ловиш її погляд, не зовсім розуміючи, на що саме вона дивиться: на руки? на прес? на взуття? Потім ти намагаєшся закінчити тренування разом. Але завжди в навушниках, і ніколи не говориш з нею в залі.
До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Травень 2012

Що дають мені мої тренування

Зараз моя робота пов'язана з організацією дитячих походів в гори, катання на лижах і сноубордах, а так само походів на яхтах в океан. Я несу відповідальність за дітей, я повинен бути готовий до будь-яких несподіванок, і тренування дозволяють ставати сильнішими.

Коли шість років тому я став персональним тренером, всі казали мені, що це «просто фаза», і це пройде, я перерости це. Зараз мені 26, і я в кращій фізичній формі за все своє життя. Моє тіло - ось що дозволяє мені жити тим життям, яким я хочу жити.
До і Після: Краще відчуття - бачити бажаний прогрес (ФОТО)
Червень 2012

Коментарі

Популярні публікації